Billiard

Har du lyst til at spille billard?

Fredensborg Billardklub har en afdeling for pensionister M/K, som aktuelt søger at hverve nye medlemmer.

Vi har adgang til at spille på klubbens 3 helmatch keglebillardborde på alle hverdage indtil kl. 16:00. Da vi f.t. kun er 7 medlemmer spiller vi aktuelt hver tirsdag og onsdag fra kl. 12:30 eller efter aftale.

Du behøver blot at have interessen, for alle kan lære at spille dette sociale og underholdende spil, og vi leverer løbende den teoretiske undervisning i grundspillet i Billard. “Kun øvelse gør mester.”

Kom og prøv. Den første måned er gratis, og alt materiel kan lånes gratis. Hvis du herefter er interesseret i at fortsætte betaler vi kr. 75 pr. måned i 9 måneder – maj, juni og juli er gratis. Af beløbet går kr. 60 til hovedforeningen til vedligeholdelse og fornyelse.

For nærmere information og aftale kontakt Preben Silberg, Fasanvænget 477 på 49146707 eller prebensilberg@gmail.com.

Med venlig hilsen Preben / 477