Discovery Networks kanaler forsvinder

Hej alle grundejere

Fra 1. januar 2020 kan I ikke længere se Discovery Networks kanaler i tv-pakkerne hos YouSee. For grundpakken gælder, at Kanal 5 forsvinder. Derudover forsvinder følgende kanaler:

• Kanal 4
  • Kanal 6
  • Canal 9
  • Eurosport 1
  • Eurosport 2
  • Discovery Channel
  • TLC
  • Animal Planet
  • Discovery Science
  • Investigation Discovery

Læs denne mail fra YouSee

Vil du beholde YouSee og stadig se Discovery Networks tv-kanaler?

Så har du følgende valgmuligheder:

• Dplay Premium 99,- / måned
    Livestreaming af Kanal 4, Kanal 5, TLC, Discovery, Animal Planet og ID – Investigation Discovery
  • Dplay Sport 179,- / måned
    Livestreaming af Kanal 4, Kanal 5, TLC, Discovery, Animal Planet, ID – Investigation Discovery, 6eren, Canal 9 og Eurosportkanalerne
Besøg Dplay her

Vil du beholde YouSee og nøjes med sporten fra Discovery Networks?

• Eurosport Player 129,- / måned
  • Eurosport Player 990,- / år
Besøg Eurosport Player her

Læs evt. mere her.

Ønsker du at opsige YouSee?

Det står enhver grundejer frit for, om man ønsker grundpakken leveret via vores foreningsaftale med YouSee. Alle andre TV-pakker og Bland-selv-pakker er et anliggende mellem den enkelte grundejer og YouSee – ligesom en evt. bredbåndsaftale er.

Skriv til kommunikation@gf-fasanvaenget.dk, hvis du ønsker at opsige grundpakken. Opsigelse kan ske med en måneds varsel, men vær opmærksom på, at Copydan betales for et år af gangen pr. 1. januar.

Vi har med foreningsaftalen følgende priser for YouSee/Copydan